top of page

PRIEŠMOKYKLINĖ GRUPĖ

Priešmokyklinukai yra neatsiejama Demokratinės mokyklos dalis. Žaisdami, kurdami ir tyrinėdami jie žengia pirmuosius žingsnius sudėtingesnių edukacinių procesų link. 

 

Priešmokyklinis laikotarpis mūsų mokykloje atspindi puoselėjamus demokratinius principus, kurių suvokimas ir įsisavinimas vėliau auga kartu su mokinių atsakomybėmis ir žiniomis. 

 

Priešmokyklinėje grupėje vaikai pradeda mokytis skaityti ir rašyti. Nors tai nėra pagrindinis šio amžiaus tarpsnio ugdymo tikslas, juos nuolat supa knygos, o dienos ritmas suplanuotas taip, kad vaikas galėtų patirti ir pamilti tai, kas jo laukia pradinėje mokykloje, kad rutina ir mokymosi struktūra jau būtų pažįstama.

Mažųjų ugdymo procesas vyksta:

  • per patyrimą, žaidimą, kūrybinius projektus, eksperimentus;

  • priešmokyklinukai taip pat turi klasės susitikimus, kuriuose gali iškelti jiems aktualius klausimus, mokosi diskutuoti, priimti sprendimus ir jų laikytis;

  • daug dėmesio ir laiko skiriama socioemociniam ugdymui: mokomasi suprasti, pažinti ir priimti save ir kitus

  • prasideda savireguliaciniai procesai: mokomasi koncentruoti dėmesį, laikytis ritmo ir kasdienės disciplinos;

  • mokyklos pušynas ir didelė mūsų lauko erdvė suteikia galimybę daug laiko skirti  buvimui gryname ore, skatinamas fizinis aktyvumas;

  • orientuojamės į kiekvieno vaiko augimą savo tempu. 

Ugdymo metodas - žaidimas!

Priešmokyklinėje klasėje mes daug žaidžiame, o svarbiausia, žaisdami mokomės pažinti save ir mus supantį pasaulį. Žaidimas atveria duris į draugysčių, vaizduotės ir mokslo erdves. Vaikai mokosi kurti ryšį su savimi ir kitais, spręsti kilusius nesutarimus, kelti klausimus bei smalsiai tyrinėti aplinką. Ugdymo procese daug laiko skiriame refleksijai, kad galėtume kuo geriau pažinti kiekvieną vaiką, įsiklausyti ir atliepti jo poreikius.

bottom of page