Komanda
Nerijus
Bendraįkūrėjas
Prisidėti prie Lietuvos jaunosios kartos ugdymo – ypatingas momentas ir didžiulė atsakomybė. Man svarbu užtikrinti, kad mūsų mokykloje dirbtų vaikus mylintys savo srities profesionalai ir kiekvienas mokinys savo galimybių ribose pasiektų aukščiausių rezultatų.
Povilas
Specialusis pedagogas
Mokytojas, sugebantis įkvėpti mokinius nors vienam geram poelgiui, nors vienam puikiam eilėraščiui, padaro daugiau nei tas, kuris mūsų atmintį užpildo daugybe pagal pavadinimą ir formą suklasifikuotų dalykų. (Johanas Volfgangas Gėtė)
Vaida
Priešmokyklinės klasės mokytoja
Vaikai turi būti savimi ir nebijoti klysti, mokytis pasimokyti iš klaidų. Svarbiausia atmosfera ir jų emocinė būsena, tada ir motyvacijos viskam užtenka. Gerbiu savo mokinius, taip pat mokau, kad jie gerbtų ir kitus. Tikiu kiekvieno vaiko galimybėmis, bet svarbiausias tikslas – matyti, girdėti juos. Kartu su jais keliauti link tikslo - išmokti mokytis.
Dagnė
Socialinė pedagogė ir
teatro mokytoja
Į mokyklą ateinu pasiruošusi išgirsti kitą ir leistis į kelionę, kur tas pokalbis nuneš. Pokalbiuose - kaip tikrose kelionėse - pažįstame naujus nupasakotus kraštus, susitinkame patys su savimi ir patyrę nuotykį grįžtame bent dalele kitokie. Labai mėgstu keliauti, o mokykloje esu tam, kad palydėčiau – asmenybės, mokymosi bei bendrystės kelio paieškoje.
Tomas
Muzikos, dailės ir technologijų mokytojas
Džiaugsmas kurti, gebėjimas pajusti ir valdyti savo kūrybines galias yra tas dalykas, kurį labiausiai noriu, kad mokiniai patirtų muzikos ir dirbtuvių pamokose. Dėl to čia stengiuosi sukurti erdvę, kurioje kiekvienas gali eksperimentuoti, bendradarbiauti, klysti, atrasti - ir tokiu būdu ne tik išmokti naujų dalykų, bet svarbiausia - sužinoti kažką naujo apie save.
Simona Gabija
Popiečio grupės mokytoja
Kažkada, šnekučiuodamasi su antroku, gavau rimtą pamoką: „Pasaulis pilnas stebuklų, tik suaugusieji jų nemato“. Palinkėjau jam užaugus nepamiršti, kaip juos matyti. O kitą kartą „švilpukė”, paklausta, koks yra geriausias jai nutikęs dalykas, atsakė: “Mokykla!”. DM mane moko, kad mokykla iš tiesų yra pats geriausias žmogui nutinkantis stebuklas! Ši mokykla prasideda ir baigiasi ne ties varteliais, o ties nuostaba ir smalsumu. Tikiu, jog didžioji mokyklos užduotis - sukurti sąlygas mažame žmoguje įžiebti negęstančią smalsumo kibirkštį. DM man kasdien rodo, kad būtent smalsumas ir yra stebuklo sąlyga. Štai taip ir aš išmokau matyti stebuklus.
Emilija
0-4 klasių psichologė (motinystės atostogos)
Demokratinė mokykla - ypatinga, bet kartu ir labai paprasta bendruomenė. Dirbu čia, nes esame nedidelė mokykla turinti erdvės viskam, kas tikiu, jog yra svarbiausia ir jauno ir jaunatviško žmogaus gyvenime. Čia yra erdvės bendrystei, pažinimo džiaugsmui, autentiškumui, kūrybai, refleksijai ir, žinoma, klaidoms! Mane žavi tai, kad Demokratinėje mokykloje gyvena nuoširdumas ir tikėjimas žmogumi nepriklausomai nuo jo amžiaus. Kiekvienas čia esantis turi erdvės išsakyti savo nuomonę bet kokiu klausimu ir būti išgirstas, pamatytas. Didžiuojuosi mumis visais bei jaučiuosi labai dėkinga kad galiu būti šios komandos dalimi!
Donata
Bendraįkūrėja
Demokratinė mokykla yra ypatinga bendruomenė. Tai sunku nusakyti žodžiu, nes daugelis dalykų, kuriuos čia patiriame yra taip arti namų jaukumo ir kasdienių gyvenimiškų patirčių, kad jas susieti su mokyklos samprata ir aukščiausio lygio ugdymo kokybe iš pirmo žvilgsnio gali būti sudėtinga. Bet tik iš pirmo. Turite atvykti ir pajausti atmosferą, kuri visus pasitinka nuo pat mokyklos kiemo vartų. Ji apie saugią erdvę tikram ryšiui, kartais nepatogiam atvirumui, savo ir kito ribų pajautimui ir neišsemiam pažinimo pasauliui, kurį leidžiame sau patirti be baimės ir aklo paklusnumo, be išankstinio žinojimo, ką turime žinoti. Linkiu tai patirti visiems vaikams ir suaugusiems, kurie renkasi mokymąsi, kaip gyvenimą, su žmonėmis ir dėl žmonių.
Adelija
Pradinių klasių mokytoja
Sėkmingo ugdymo(si) formulė pagal Adeliją: žinojimas, ko nežinai ar dar negebi + noras sužinoti ir išmokti tai = sąmoningas ir džiaugsmingas ugdy-mas(is).
Kristina
Pradinių klasių mokytoja
Mokykla užima didelę mano, kaip mokytojos, kasdienybės dalį. Noriu, kad ta dalis būtų džiugi, todėl man svarbus atviras dialogas ir juokas. Džiaugiuosi, kad tai atrandu Demokratinėje mokykloje. Čia kuriama aplinka, kurioje visi jaustųsi išgirsti, gerbiami ir įgalinti prisidėti savo mintimis ir idėjomis.
Monika
Išorės psichologė
Kiekvieną kartą į Demokratinę mokyklą atvykstu pažinti ir tyrinėti. Vaikų, suaugusiųjų, aplinkos. O svarbiausia - stengiuosi suprasti, kaip jie vienas kitą veikia? Ir atrasti, ko reikia, kad augtų visi. Tolygiai, ramiai, harmoningai. Man tai reikšminga pažintis su autentiška bendruomene, turinčia savo veidą, savo "charakterį". Džiaugiuosi galimybe pabūti labai įdomioj pozicijoj - karts nuo karto žvilgtelėti iš šalies tam, kad galėčiau pasiūlyti kai ką vertingo iš psichologinės perspektyvos.
Ieva
Išorės logopedė
Darbas man teikia didelį džiaugsmą ir pasitenkinimą. Tik pradėjusi dirbti logopede supratau, ką reiškia posakis, kad susirask mėgiamą darbą ir tau nereikės dirbti. Manau, kad dirbant komandoje logopedas - vaikas - tėvai rezultatas visuomet būna geriausias.
Hermis
Sporto mokytojas
Džiaugiuosi Demokratinės mokyklos suteikta galimybe ir laisve perteikti savo žinias ir meilę sportui jaunosioms asmenybėm!
Fausta
Dailės ir dirbtuvių mokytoja (motinystės atostogos)
Matyti laisvai kuriančius vaikus, ir jų idėjas, jausti jų entuziazmą, padėti įgyvendinti netikėtus sumanymus - kažkas tokio nuostabaus! Pas vaikus atėjau jausdama vidinę misiją - padėti išlaisvinti ir skleistis kūrybiškumui, sukurti erdvę, kurioje būtų saugu fantazuoti ir įgalinti vaizduotę. Kadangi vedu kūrybinius užsiėmimus ir suaugusiems, vis susiduriu su pasipriešinimu laisvai kurti, savęs nuvertinimu ir teiginiu "nemoku piešti"...Manau, kad Demokratinėje mokykloje besimokantys vaikai, su kuriais kuriame dabar, užaugę jausis kūrėjai, nes kiekvienas toks esame - laisvas, kūrybingas ir galingas. Tikiu tuo ir drąsiai kviečiu į kūrybinę kelionę!
Ilita
Projektų koordinatorė
Mačiau, kaip kūrėsi Demokratinė mokykla, ir be galo džiaugiuosi galėdama būti jos dalimi. Vertinu darbą tarp nuostabių kolegų, iš kurių kasdien galiu semtis išminties. Kai matau laimingus vaikus, kurie net nelaukia atostogų, suprantu, koks gėris čia sukurtas. Nuostabu, kad būtent tokią mokyklą gali lankyti ir mano vaikai.
Ernestas
Pradinių klasių mokytojas
Vaikystėje visada svajojau būti išra-dėju. Kai pagalvoju, būdamas moky-tojas esu labai arti šios svajonės: kiekvieną dieną patiriu atradimų džiaugsmą, kiekvieną dieną auginu smalsumą. Demokratinėje mokyklo-je mane supa jauki aplinka, kurioje skrajoja ne tik vaikų, bet ir mokytojų šypsenos. Džiugina mokyklos puo-selėjamos vertybės ir laisvės. Čia ga-liu augti kartu ir aš.
Nikita
Anglų kalbos mokytojas
For the past 9 years I’ve been working in different countries and various learning environments. When I came to Demokratinė mokykla for the first time, I totally liked what I saw: the team, the kids and the location. Being unsatisfied with the traditional educational system, Demokratinė mokykla and its values were literally like a breath of fresh air for me. I fully appreciate when students and teachers can learn and grow together in an atmosphere of acceptance, care, equality and desire to explore.
Gökçesu
Priešmokyklinės klasės mokytoja
Demokratinė mokykla is such a place where you feel like home. People here are so helpful and friendly. Kids are learning in the nature and their cosy classrooms, I believe that makes them happy. I feel lucky and appreciated getting to know everyone there. Great place to be or study in.
Ingrida
Pradinių klasių mokytoja
Man atrodo, jog mokykla yra ta vieta, kuri padeda vaikui perprasti savo stiprybes ir jas užčiuopti, moko pa-žinti jį supantį pasaulį, rasti jame da-lelę savęs, kitaip tariant, mokykla gali suteikti sparnus. Būti mokytoju man ne tik didžiulis džiaugsmas, bet ir atsakomybė, todėl nepaprastai esu dėkinga, jog galiu būti čia, Demokra-tinėje mokykloje, ir neįsivaizduoju jo-kios kitos profesijos, kuri teiktų tiek džiugesio ir pasitenkinimo.
Genovaitė
Tvarkytoja
Džiugu, kad tapau šios artimos tarsi šeimos bendruomenės dalimi. Būdama šalia vaikų, bendraudama su jais, aš vėl išmokau kasdien atrasti kažką naujo, prisiminti, kas buvo užmiršta, o svarbiausia - išmokau dažniau šypsotis.