KOMANDA

Nerijus Buivydas
Bendraįkūrėjas
Prisidėti prie Lietuvos jaunosios kartos ugdymo – ypatingas momentas ir didžiulė atsakomybė. Man svarbu užtikrinti, kad mūsų mokykloje dirbtų vaikus mylintys savo srities profesionalai ir kiekvienas mokinys savo galimybių ribose pasiektų aukščiausių rezultatų.

Emilija Pakalnytė-Gerliakienė
0-4 klasių psichologė
Demokratinė mokykla - ypatinga, bet kartu ir labai paprasta bendruomenė. Dirbu čia, nes esame nedidelė mokykla turinti erdvės viskam, kas tikiu, jog yra svarbiausia ir jauno ir jaunatviško žmogaus gyvenime. Čia yra erdvės bendrystei, pažinimo džiaugsmui, autentiškumui, kūrybai, refleksijai ir, žinoma, klaidoms! Mane žavi tai, kad Demokratinėje mokykloje gyvena nuoširdumas ir tikėjimas žmogumi nepriklausomai nuo jo amžiaus. Kiekvienas čia esantis turi erdvės išsakyti savo nuomonę bet kokiu klausimu ir būti išgirstas, pamatytas. Didžiuojuosi mumis visais bei jaučiuosi labai dėkinga kad galiu būti šios komandos dalimi!

Rita Antanovičienė
Pradinių klasių mokytoja
Mokiniai yra tarsi sėklos, kurias pa-sodini į dirvą. Joms reikia leisti su-dygti, o tuo tarpu, žinoma, laistai, globoji, teiki šilumą ir stebi, ko joms dar reikėtų sėkmingai išdygti. Šiame procese labiausiai reikia šilumos, šviesos, meilės ir nuoširdaus rūpini-mosi, o rezultatai ateina savo laiku.

Daiva Mickevičienė
Pradinių klasių mokytoja
Bendradarbiavimas, pasitikėjimas ir pagarba tai vertybės, kurios man pačiai yra labai svarbios gyvenime. Demokratinėje mokykloje tuo yra grįstas natūralus, kasdieninis tarpusavio santykis tiek ugdyme, tiek ryšyje. Nesvarbu ar tu esi suaugęs ar vaikas - šiomis vertybėmis stengiasi gyventi visi.

Fausta Anulytė
Dailės ir dirbtuvių mokytoja
Matyti laisvai kuriančius vaikus, ir jų idėjas, jausti jų entuziazmą, padėti įgyvendinti netikėtus sumanymus - kažkas tokio nuostabaus! Pas vaikus atėjau jausdama vidinę misiją - padėti išlaisvinti ir skleistis kūrybiškumui, sukurti erdvę, kurioje būtų saugu fantazuoti ir įgalinti vaizduotę. Kadangi vedu kūrybinius užsiėmimus ir suaugusiems, vis susiduriu su pasipriešinimu laisvai kurti, savęs nuvertinimu ir teiginiu "nemoku piešti"...Manau, kad Demokratinėje mokykloje besimokantys vaikai, su kuriais kuriame dabar, užaugę jausis kūrėjai, nes kiekvienas toks esame - laisvas, kūrybingas ir galingas. Tikiu tuo ir drąsiai kviečiu į kūrybinę kelionę!

Povilas Čibiras
Lietuvių kalbos mokytojas
Buvimas mokytoju Demokratinėje mokykloje man suteikia galimybę prisiliesti prie jaunų žmonių ateities. Vertinu tai, kad galiu dalintis savo patirtimi bei žiniomis ir padeti mokiniams patiems surasti įrankius, labiausiai tinkančius jų individualios asmenybės augimui.
%20(1)_edited.jpg)
Dovilė Kaikarytė
Chemijos ir biologijos mokytoja
Esu šių laikų mokytoja - pamokose kuriu ryšį su vaikais ir stengiuosi pastebinti kiekvieno individualumą. Tikiu, kad būtent demokratijos būdu galime vesti vaikus emocinio intelekto ir sąmoningumo link. Tada, kai jie girdi argumentus, tada, kai jie išsako savo nuomonę ir tada, kai jie patys prisiima atsakomybę už sprendimus.

Martynas Ubartas
Fizikos mokytojas
Puikiai žinau, kad gražiausi dalykai prasideda dar mokykloje - būtent prasideda susidomėjimas ir užsimezga motyvacija savęs ir aplinkos pažinimui. Žinau, kokią įtaką mūsų ateities pasirinkimams daro mokykla ir mokytojai, tad pasitelkdamas savo asmeninę motyvaciją noriu prisidėti prie kiekvieno mokinio galimybės pačiam surasti raktą savo ateities durims. DM mokyklos, mokytojų, mokinių ir tėvelių ryšys, bendrai formuojami tikslai ir visų indėlis jų siekti man labai svarbus. Man svarbu, kad kiekvienas vaikas pamokoje jaustųsi jaukiai ir fiziką atrastų sau tinkamu ir priimtinu būdu.

Jevgenija Bogačiova
Rusų kalbos mokytoja
Man labai gera matyti rezultatus, kai mokiniai išmoksta kažką naujo, o aš galiu prie to prisidėti. Dirbdama su vaikais pastebėjau, kaip stipriai jie įkvepia, kaip galime vieni iš kitų pasimokyti, pasikrauti. DM man pa-tinka tuo, kad leidžiama vaikams rinktis, su mokiniais bendraujama ly-giavertiškai, jie nebijo išreikšti savo nuomonės.

Matas Jasinavičius
Popiečio grupės mokytojas
Demokratinė mokykla - tai vieta, kur vaikai neturi bijoti mokytojų ir suaugusiųjų, o mokytojai gali žaisti ir eksperimentuoti kartu su vaikais. Geriausias problemų sprendimas čia yra kalbėjimasis - taip mokomės vieni iš kitų, visi kartu. Procesas daug smagesnis, įdomesnis ir įvairesnis negu įprastas. Dėl to čia ir atėjau, dėl to čia man smagu ir įdomu ateiti kiekvieną dieną. O tai, kad visa bendruomenė - nuo mokytojų iki tėvelių - yra įsitraukusi, besišypsinti ir kasdien pakalbina vieni kitus, tik pagražina visą šitą procesą.

Klaudija Matonytė
Popiečio grupės mokytoja
Demokratinė mokykla man yra vieta augti. Jaučiuosi lyg čia mokyčiausi pati - kartais drauge su vaikais, o kartais iš jų pačių. Gražiausia tai, kad atrodo, jog visa DM bendruomenė lanko šią mokyklą - nuo vaikų iki tėvų, nuo mokytojų iki administracijos darbuotojų. Be galo didžiuojuosi būdama to dalimi.

Genovaitė Stanulionienė
Tvarkytoja
Džiugu, kad tapau šios artimos tarsi šeimos bendruomenės dalimi. Būdama šalia vaikų, bendraudama su jais, aš vėl išmokau kasdien atrasti kažką naujo, prisiminti, kas buvo užmiršta, o svarbiausia - išmokau dažniau šypsotis.

Donata Norkienė
Bendraįkūrėja
Jei nedirbčiau Demokratinėje mo-kykloje, tektų ją lankyti. Jokie suau-gusiųjų-suaugusiems kursai nepajė-gūs suteikti tiek, kiek mumyse atve-ria vaikai.

Povilas Bacevičius
Specialusis pedagogas
Mokytojas, sugebantis įkvėpti mokinius nors vienam geram poelgiui, nors vienam puikiam eilėraščiui, padaro daugiau nei tas, kuris mūsų atmintį užpildo daugybe pagal pavadinimą ir formą suklasifikuotų dalykų. (Johanas Volfgangas Gėtė)

Adelija Budginienė
Pradinių klasių mokytoja
Sėkmingo ugdymo(si) formulė pagal Adeliją: žinojimas, ko nežinai ar dar negebi + noras sužinoti ir išmokti tai = sąmoningas ir džiaugsmingas ugdy-mas(is).

Jolita Taujanskienė
Pradinių klasių mokytoja
Man tiesiog patinka mokyti...visko! Ir auginti agurkus, ir užsirišti batus ar lipti į kalną, skristi, o kartais ir dėti daugtaškius... Pokštauti ir apsikabinti! Tą laisvai galiu daryti čia - Demokratinėje mokykloje. Kartais lieku nesuprasta, bet tiek to - taip augu ir auginu kitus, su džiaugsmo ir liūdesio ašarytėmis.

Emilija Latėnaitė-Beliauskienė
Teatro mokytoja
Esu profesionali teatro ir kino aktorė. Vaidyba - mano būdas tyrinėti žmones, pasaulį ir save jame. Esu labai laiminga, kad mano tyrinėjimus praplečia ir praturtina Demokratinės mokyklos pradinukai, kurių kūrybiškumas, autentiškumas, išraiška ir noras vaidinti - vertybės, kurias branginu ir puoselėju.

Dagnė Gumbrevičiūtė
5-8 klasių mentorė
Į mokyklą ateinu pasiruošusi išgirsti kitą ir leistis į kelionę, kur tas pokalbis nuneš. Pokalbiuose - kaip tikrose kelionėse - pažįstame naujus nupasakotus kraštus, susitinkame patys su savimi ir patyrę nuotykį grįžtame bent dalele kitokie. Labai mėgstu keliauti, o mokykloje esu tam, kad palydėčiau – asmenybės, mokymosi bei bendrystės kelio paieškoje.

Ieva Tamašauskaitė
Matematikos ir IT mokytoja
Mėgstu matematiką, nes ji padeda atrasti pasaulio formules. Muzikoje, kosmose, gamtoje, parduotuvių nuo-laidose ir loterijose yra matematikos. Tikiu, kad kiekvienas gali pamėgti matematiką, tereikia atrasti savo asmeninį ryšį su ja. Tad pamokų me-tu ir stengiamės ieškoti skirtingų bū-dų prieiti prie uždavinių ir pasirinkti patogiausią sprendimą. Kartais net susieti su savo aplinka.

Gabrielė Garlaitė
Sporto mokytoja
Jei esate patyrę, ką reiškia įšokti į savo batus, tai suprasite, kaip DM jaučiuosi aš. Kiekvienas vaikas, kiekvienas suaugęs mokykloje man yra galimybė augti ir pažinti savo įvairiausias dalis! Augimo procesas savaime yra skausmingas ir sunkus, todėl gera būti aplinkoje, kuri pulsuoja palaikymu.

Gintė Marija Ivanauskienė
Ispanų kalbos mokytoja
Demokratinė mokykla – erdvė, ku-rioje kartu su komanda galiu ieškoti, kaip sukurti vaikui geriausią moky-mosi erdvę, kad užaugęs jis būtų lai-mingas ir sąmoningas visuomenės narys. Tuo pačiu tai yra erdvė augti ir man pačiai: kiekvieną dieną patiriant vis naujų iššūkių, turint begalę progų tiesiog nuoširdžiai nustebti ar kuriant santykį su kitu patirti akistatą su savimi. Na, o visam šitam sūkury sustojus ir įsiklausius yra labai gera pajausti stiprų to, ką darau, prasmės jausmą.

Farah Mohammed
Anglų kalbos mokytoja
I love working with children because there's always something new to learn about being a better human and how to model that for kids. I deeply resonate with Demokratinė school since it creates more space for the children and teachers to contribute to the whole system of the school. This way everyone is heard and the school becomes a place for successful learning. The place with a safe environment, mutual understanding and similar goals.

Elzė Veverskytė
Popiečio grupės mokytoja
Mokykloje man labiausiai patinka kurti drauge su vaikais - tai įkvepia ir mano vidinį vaiką žaisti! Demokratinėje mokykloje - nesvarbu - organizuojame filmų popietę ar kuriame viso mėnesio renginių planą, vaikai trykšta idėjomis ir užsidegimu jas įgyvendinti. Džiaugiuosi, kad ši mokykla yra vieta, kurioje kiekvienas gali ne tik svajoti, bet ir įveiklinti savo padūkusias mintis.

Tadeuš Antanovič
Kiemsargis
Norisi padėti, kad vaikams būtų malonu ir gera augti šioje aplinkoje, lankyti mokyklą ir kad jiems kieme būtų smagu.

Ilita Norgailaitė
Projektų koordinatorė
Mačiau, kaip kūrėsi Demokratinė mokykla, ir be galo džiaugiuosi galėdama būti jos dalimi. Vertinu darbą tarp nuostabių kolegų, iš kurių kasdien galiu semtis išminties. Kai matau laimingus vaikus, kurie net nelaukia atostogų, suprantu, koks gėris čia sukurtas. Nuostabu, kad būtent tokią mokyklą gali lankyti ir mano vaikai.

Paulina Ivanauskaitė
Priešmokyklinukų mokytoja
Visur galioja traukos dėsnis. Tai, ko ieškai, dažnai ieško ir tavęs. Tad vidi-nės ir išorinės kelionės atvedė atgal į mokyklą. Priimu tai kaip dovaną, pa-dedančią labiau pažinti save ir su-pantį pasaulį.

Ernestas Samsonas
Pradinių klasių mokytojas
Vaikystėje visada svajojau būti išra-dėju. Kai pagalvoju, būdamas moky-tojas esu labai arti šios svajonės: kiekvieną dieną patiriu atradimų džiaugsmą, kiekvieną dieną auginu smalsumą. Demokratinėje mokyklo-je mane supa jauki aplinka, kurioje skrajoja ne tik vaikų, bet ir mokytojų šypsenos. Džiugina mokyklos puo-selėjamos vertybės ir laisvės. Čia ga-liu augti kartu ir aš.

Greta Valentukevičiūtė
Anglų kalbos mokytoja
Kas rytą leidžiuosi į kelionę ne tik traukiniu į DM, bet ir pažinimo keliu, nes dirbant mokykloje, kiekviena diena pilna netikėtumų, atradimų, kūrybingų sprendimų ir polėkio, pulsuojantis ritmas neleidžia užmigti, dešimtys smalsių akių ir savitų pa-saulių leidžiasi į kelionę kartu ir tarsi nerimastingi XXI a. klajokliai mėgau-jamės procesu, mokydamiesi vieni iš kitų.

Gökçesu Nastajus
Jogos ir popiečio grupės mokytoja
Demokratinė mokykla is such a place where you feel like home. People here are so helpful and friendly. Kids are learning in the nature and their cosy classrooms, I believe that makes them happy. I feel lucky and appreciated getting to know everyone there. Great place to be or study in.

Justė Paulina Kubertavičiūtė
5-8 klasių mentorė
Man smalsu, kaip žmonės mokosi, kaip kuria ryšį, kaip ieško savęs. Mūsų kasdienybė, rodos, ir susidėlioja iš tokių kaleidoskopų. Jaučiu dėkingumą, kad galiu būti čia, stebėti ir jausti pokyčius vaikuose, kolegose ir savyje.

Tomas Usovas
Dailės ir technologijų mokytojas
Džiaugsmas kurti, gebėjimas pajusti ir valdyti savo kūrybines galias yra tas dalykas, kurį labiausiai noriu, kad mokiniai patirtų tiek per dailės ir technologijų pamokas, tiek atvirų dirbtuvių metu. Dėl to dirbtuvėse stengiuosi sukurti erdvę, kurioje kiekvienas gali eksperimentuoti, bendradarbiauti, klysti, atrasti - ir tokiu būdu ne tik išmokti įvairių kūrybos technikų, bet svarbiausia - sužinoti kažką naujo apie save.

Bronius Budrys
Geografijos, gamtos ir žmogaus mokytojas
Pamokose mano pagrindinis siekis yra sudominti mokinius geografija, gamtos ir žmogaus unikalumu, kad mokiniai, vedami smalsumo, žengtų į pažinimo džiaugsmą.

Ingrida Baltrušytė-Venckuvienė
Istorijos mokytoja
Man atrodo, jog mokykla yra ta vieta, kuri padeda vaikui perprasti savo stiprybes ir jas užčiuopti, moko pa-žinti jį supantį pasaulį, rasti jame da-lelę savęs, kitaip tariant, mokykla gali suteikti sparnus. Būti mokytoju man ne tik didžiulis džiaugsmas, bet ir atsakomybė, todėl nepaprastai esu dėkinga, jog galiu būti čia, Demokra-tinėje mokykloje, ir neįsivaizduoju jo-kios kitos profesijos, kuri teiktų tiek džiugesio ir pasitenkinimo.

Natas Kanišauskas
Popiečio grupės koordinatorius
Pirmąją savo dieną Demokratinėje mokykloje buvau įtrauktas į magišką žaidimą. Kai viena mokinė mane „užbūrė“, atsakiau, jog dar nesu nu-galėtas, nes jos rankose esanti me-džio šakelė nėra tikra burtų lazdelė. Buvau išvadintas žiopliu, neturinčiu vaizduotės. Nuo to laiko tokių klaidų gyvenime nebedarau.

Simona Gabija Litvinaitytė
Popiečio grupės mokytoja
Kažkada, šnekučiuodamasi su antroku, gavau rimtą pamoką: „Pasaulis pilnas stebuklų, tik suaugusieji jų nemato“. Palinkėjau jam užaugus nepamiršti, kaip juos matyti. O kitą kartą „švilpukė”, paklausta, koks yra geriausias jai nutikęs dalykas, atsakė: “Mokykla!”. DM mane moko, kad mokykla iš tiesų yra pats geriausias žmogui nutinkantis stebuklas! Ši mokykla prasideda ir baigiasi ne ties varteliais, o ties nuostaba ir smalsumu. Tikiu, jog didžioji mokyklos užduotis - sukurti sąlygas mažame žmoguje įžiebti negęstančią smalsumo kibirkštį. DM man kasdien rodo, kad būtent smalsumas ir yra stebuklo sąlyga. Štai taip ir aš išmokau matyti stebuklus.